MD.NET.

MD.net. Mediterranean Diet. When Brand Meets People / Dieta Mediterrània, quan la marca s’apropa a la gent.
Programa en el que s’inclou el projecte: INTERREG MEDITERRANEAN - https://interreg-med.eu/
Web del projecte
https://mdnet.interreg-med.eu/
Descripció
El projecte MD.net qüestiona les oportunitats actualment desateses i no desenvolupades del concepte Dieta Mediterrània. Treballa per aportar major valor als nostres productes i empreses del sector agroalimentari a través de la marca i atributs de Dieta Mediterrània. MD.net inclou institucions de referència del sector gastronòmic de 9 països de la conca mediterrània europea i afronta el repte d’actuar sobre el conjunt d’oportunitats al voltant de la promoció de la Dieta Mediterrània.
Objectiu
L'objectiu principal és explorar les oportunitats que ofereix el concepte Dieta Mediterrània d'acord amb la Convenció sobre la Dieta Mediterrània de la UNESCO, que combina valors tradicionals de Dieta Mediterrània amb valors i eines innovadores. El treball de Prodeca en el marc del projecte se centra fonamentalment en l’àmbit de la comunicació: criteris, relat i estratègia sobre com comuniquem més i millor Dieta Mediterrània.
Durada
De Febrer de 2018 a Gener de 2022
Pressupost Total
3.727.330 €
Pressupost PRODECA
323.555 €
Socis